חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה אני מאזין? גרסת חורף 2019

26 בנובמבר 2019

רוצים עוד תוכן? מוזמנים למועדון שלנו – פל״ג

בעקבות פניות חוזרות של עוקבים, החלטתי לפרסם רשימה של פודקסטים שאני עוקב אחריהם. אם אתם קוראים את זה וכבר מרץ 2020, שלחו הודעה שאוציא את מהדורת אביב (בהנחה ומשהו השתנה ברשימה):

  1. Monocle 24: The Foreign Desk – סקירה מעולה של סוגיות בינלאומיות בוערות, עם מומחים מכל העולם.
  2. The Ben Shapiro Show – ווידוי: אני משתמש בפודקסט של בן שפירו כ”מנקה מוח”. הוא מאוד זורם, מאוד ברורה העמדה שלו, יש מעט מאוד חשיבה שצריך לעשות כדי לעקוב אחריו והדבר היחיד שמפריע הן הפרסומות שהוא תוקע באמצע הפרק. אם אתם נהנים מהסוג הזה של פוליטיקה – שווה, סתם בשביל להאזין למשהו בפקקים.
  3. Freakonomics Radio – מדהים. אחד הפודקסטים שאני הכי נהנה מהם אם לא ה-, בעיקר משום נקודת המבט הייחודית שהם מביאים לסוגיות “מוכרות” וסיפורים מעוררי מחשבה. מומלץ מומלץ מומלץ.
  4. CSIS cybersecurity and Technology – אחד ממכוני המחקר החביבים עליי הוא ה-Center for Strategic and International studies, שיש לו כמה פודקסטים שמככבים ברשימה. הראשון הוא “Cybersecurity and Technology” שכולל הקלטות מהאירועים של המכון בנושא. מומלץ.
  5. CSIS The Asia Chessboard – פודקסט יחסית חדש של ה-CSIS, על אסטרטגיה ו”Grand Strategy” במזרח אסיה, מנקודת מבט אמריקאית. מעניין, אבל ציפיתי למשהו קצת יותר מעמיק. עדיין שווה האזנה.
  6. CSIS Energy 360 – פודקסט של ה-CSIS שעוסק בכל מה שקשור לאנרגיה, ביטחון אנרגיה ושוקי אנרגיה. מאוד מעניין.
  7. הספינר: מאחורי הקלעים של הפוליטיקה – “הספינר” הוא לדעתי אחד הפודקסטים החשובים שיש היום בישראל ולו מפני שהוא מסביר שפוליטיקה היא מקצוע ושלמקצוע הזה יש חוקים, כללים ושיטות כיצד יש לעבוד. אדגיש שהתופעות ש”הספינר” אינן מוגבלות רק לישראל או אפילו רק לפוליטיקה פנים מדינית – “ספינים” ועיצוב תודעה קיימים גם ביחסים בין מדינות.
  8. כשבגרוש היה חור: פודקסט על כסף ששינה את ההיסטוריה – שפנגלר כתב, אני חושב ב”אדם וטכניקה”, שעדיין חסר תיאור של ההיסטוריה העולמית מנקודת מבט כלכלית, של אמצעים וכסף. “כשבגרוש היה חור” הוא פודקסט איכותי על כלכלה משנת היסטוריה, עם הסברים ברורים גם לאלה מאיתנו שלא למדו כלכלה (אני למשל). מומלץ.
  9. Revolutions – כתלמיד של ההיסטוריה, “Revolutions” הוא אוצר. בסגנון ברור וקולח מייק דונקן (Duncan) לוקח אותנו דרך המהפכות הגדולות של ההיסטוריה. העונה הנוכחית עוסקת ב”מהפכה הרוסית” ואני מחכה בציפייה דרוכה לכל פרק חדש. מומלץ מאוד.

לגלות עוד מהאתר המשחק הגדול

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר מעודכנים? מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו

התחברות לחשבון פל״ג