חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים יותר מהמשחק הגדול? הכירו את פל״ג

מנוי לפל״ג - קישור. בתקופה של כל-כך הרבה אי-וודאות, אתם צריכים מקור אחד שיעשה לכם סדר בזירה הבינלאומית - פל״ג, מועדון המנויים של ״המשחק הגדול״. פל״ג נועד למי שרוצה יותר - יותר תוכן, יותר מידע ויותר הבנה של העולם. עם פרק שבועי וקבוצת פייסבוק סגורה פל״ג הוא ההשקעה הכי טובה שלכם ב-2020. קופון 5% הנחה - firstpeleg, מנוי לפל״ג - קישור.
10 במרץ 2020

רוצים עוד תוכן? מוזמנים למועדון שלנו – פל״ג

מנוי לפל״ג – קישור.

היי,

ניצן מהמשחק הגדול.

יצא לכם כבר להאזין לפרק הראשון של פוסט אימפריום? אני מקווה שכן, אך בכל מקרה אני רוצה לשוחח אתכם כמה דקות על נושא חשוב לי שאני חושב שחשוב גם לכם.

אמרתי בפרק שעל ״פוסט אימפריום״ חשבתי עוד במהלך ״קיסר אדום״, כשהבנתי שכל המערכת הבינלאומית עוברת שינוי. אך ״פוסט אימפריום״ לא היה הדבר היחיד שהבנתי בשנה החולפת.

לכל אורך ״קיסר אדום״ קיבלתי מכם בקשות ופניות לפרקים על אירועים שונים בזירה הבינלאומית – על הודו וקשמיר, ״הברקזיט״, איראן, נטישת הכורדים – ועוד. הבהרתי שאני ממוקד בסדרה בסין ולכן הנושאים האלו לא זכו להתייחסות במסגרת ״המשחק הגדול״ –וכאן הבנתי שיש בעיה.

אתם מבינים קורה משהו מאוד מוזר במדינת ישראל – עם ההתפתחות הכלכלית שלנו כולנו מפנימים שאי-אפשר להצליח בעולם הגלובאלי שלנו בלי להבין אותו. זה לא משנה אם אתם סטודנטים, עורכי דין, מתכנתים או מנהלי השקעות, בשביל להצליח אתם צריכים הבנה אמיתית של העולם, לא סתם ״דיווחים״ אלא להבין למה רוסיה מפיצה פייק ניוז ומה המשחק הגדול של ארה״ב מול סין. אתם צריכים להבין מה קורה עם הווירוס בסין ואיך לחיות בעולם של ברבורים שחורים.

הבעיה שיש מעט מאוד מקורות כאלה במרחב העברי שנגישים לקהל הרחב. עזבו – אפילו באנגלית למצוא אנליסטים טובים זה סיפור. יש פשוט כל כך הרבה ראשים מדברים שם בחוץ שצריך להשקיע הרבה זמן להבין מי יודע על מה הוא מדבר ומי מברבר עצמו לדעת.

אז אתם צריכים הבנה בשביל להצליח – ואין מאיפה. וזה הולך להיות רק חמור יותר השנה: 2020 נפתחה עם ווירוס הקורונה בסין, הברקזיט והסכם הסחר בין ארה״ב-סין. יש לנו עוד את הבחירות לנשיאות בארה״ב, הבחירות פה בארץ, תוכנית המאה, סכסוך הסחר ארה״ב-האיחוד האירופי, רוסיה במעבר, איראן בדעיכה, הודו בטלטלה ואפילו יש מכת ארבה במזרח אפריקה כמוה לא ראו 50 שנה. בקיצור, הולך להיות מעניין. הולך להיות מעניין ואתם צריכים ניתוח אקטואלי אך לא אקוטאליה, עמוק ולא שטחי, ניתוח שעושה לכם סדר בראש בנוגע למה שקורה בעולם. ואין.

טוב, לא מדויק. אתם מבינים הניתוח כן זמין – הוא פשוט לא זמין לקהל הרחב. מה שאנליסט בדרך כלל עושה הוא להתמקם בגוף אחד ולעזור לו להבין את השינויים בזירה הבינלאומית – מה חשוב בהסכם הסחר, מה המגמות ארוכות הטווח באיחוד האירופי, מה המשחק האמריקני מול איראן. בדרך כלל – המידע הזה נותר סגור מהציבור, נותר סגור – מכם.

אני רוצה לשנות את זה. אני רוצה להציע לכם – את פל״ג.

פל״ג – הפורום לשיח גיאופוליטי – הוא פודקסט חדש ונפרד מהמשחק הגדול למנויים.

עכשיו אני כבר רוצה להרגיע – המשחק הגדול יישאר פתוח וזמין לכולם וימשיך לעסוק בסוגיות העומק של הזירה הבינלאומית ע״י ניתוח מעמיק ואיכותי, הסיבה שבגללה אתם עוקבים. פל״ג נועד למי שרוצה יותר – יותר תוכן, יותר מידע, בתדירות גבוהה יותר אך עם אותו עומק. פל״ג דומה למשחק הגדול אך שונה – הוא מקפיד על אותה גישה ריאלית ומעמיקה, אך הוא הרבה יותר פרקטי – מי השחקנים, מה האינטרסים ומה ההשלכות. יותר ממוקד, יותר ברור ועושה המון סדר בראש.

המטרה של פל״ג היא להתייחס על בסיס שבועי לסוגיות חשובות בזירה הבינלאומית, להפנות את מבטכם לסוגיות שאף אחד לא מדבר עליהן – וצריך או להראות שהסוגיות שכולם מדברים עליהן – לא באמת שוות התייחסות. פל״ג יהיה המדריך שלכם בזירה הבינלאומית ויעזור לכם להבין ולזהות בזמן מה שווה את תשומת הלב שלכם. פל״ג יהיה המקור שלכם לניתוחי עומק – אקטואלים. אך לא אקטואליה. כי מזה יש כבר מספיק.

ופל״ג הוא לא רק פודקסט – פל״ג הוא גם מועדון. פל״ג כולל קבוצת פייסבוק סגורה לחברים בו בשביל לנהל שיח טיפה יותר עמוק על הזירה הבינלאומית. בלי שמאל וימין, בלי קשקשת – פורום בו אפשר לשאול, לחלוק מידע ולהעשיר את עצמכם עוד יותר. אני כמובן גם אהיה שם – לדבר, לחלוק מידע ומחשבות.

אז – פרק שבועי בכל שבוע וקבוצת פייסבוק סגורה לחברים. לאלה אני מוסיף גם גישה למחברות המחקר של ״המשחק הגדול״ שם אני אוסף את כל החומר לפרקים ובנוסף גישה לרשימת הקריאה שלי באתר שרבים מכם התעניינתם בנוגע אליה – כל זה חלק מהמנוי.

ומה עלות המנוי? סכום מגוחך של 33 ש״ח לחודש או 350 לשנה. אני אומר מגוחך כי זה פחות ממנוי לעיתון. אם תחשבו את זה זה יוצא בערך הפוך גדול לפרק. ומפני שאני יודע שכולנו אוהבים הנחה אני גם שם אחת לכבוד ההשקה – מעכשיו ועד סוף מרץ הנחה של 5% עם קוד קופון firstpeleg זה f-i-r-s-t-p-e-l-e-g. יש כבר שני פרקים באוויר להתרשמות שלכם ו – אל דאגה. יש לכם 30 יום להחליט אם פל״ג מתאים לכם. לא מתאים – תקבלו את הכסף בחזרה, 0 שאלות, 0 חוטים. כי המטרה היא שבאמת תפיקו את המיטב ממקור התוכן החדש הזה.

אז למה אתם מחכים? קישור לפל״ג בהערות הפרק ואני מקווה לראות את כולכם בקבוצת הפייסבוק החדשה. כי בעולם המשתנה שלנו, פל״ג הוא ההשקעה הכי טובה שלכם – בעצמכם. אז בואו ותנו לעצמכם מפתח להצלחה.

לגלות עוד מהאתר המשחק הגדול

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר מעודכנים? מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו

התחברות לחשבון פל״ג